24/7


Wij zijn er voor u wanneer u ons nodig heeft. Het maakt niet uit of het dag of nacht is. Waar u ook bent, wij helpen u direct weer op weg.



24/7 pechhulp

Wanneer er onderweg iets onverwachts gebeurt, dan is één telefoontje naar onze ‘International Truck Service’ (ITS) genoeg om uw DAF-truck met minimale vertraging weer op weg te helpen. Niet alleen in geval van pech, maar ook wanneer uw betrokken raakt bij een ongeluk of hulp nodig heeft bij het correct afwikkelen een buitenlandse boete. Dit allemaal geheel kosteloos, want onze hulp als tussenpersoon is gratis voor alle DAF-klanten. De International Truck Service is 24/7 te bereiken op +31-402143000. Dit nummer, samen met een overzicht van alle Europese DAF-dealers, vindt u ook in het boekje voorin uw truck.

Wij spreken uw taal

Bij DAF spreken wij niet alleen úw taal, maar ook die van anderen! En dat is in geval van een taalbarrière wel zo praktisch. Wat uw situatie ook is en waar u ook langs de kant van de weg staat: onze specialisten bij de International Truck Service staan dag en nacht voor u klaar. We zijn er voor alle Europese DAF-rijders, van chauffeurs tot planners, die internationaal of buiten openingstijden van de dealer stranden. Of u nu met levend vee stilstaat of met gekoelde voeding; binnen enkele minuten krijgt u duidelijkheid. Ook wanneer u een ander merk truck rijdt, kunt u ons altijd bellen. Wij laten niemand aan de kant staan.

 

DAF ITS callcenter


Zo pakken wij het aan 

Hoe gaan we te werk? Wanneer u ergens in Europa met pech komt te staan, belt u met de International Truck Service. U legt ons uit waar u staat, wat het probleem is en hoeveel kilometer u op de teller heeft staan. Vervolgens bellen wij allereerst uw thuisdealer met de vraag of hij garant wil staan voor u als DAF-klant, door middel van een betalingsgarantie. Die wordt over het algemeen, tot € 1250, probleemloos aan ons gegeven. Vervolgens benaderen wij de dichtstbijzijnde DAF-dealer in het land waar u met pech staat waardoor u binnen no-time zicht hebt op een oplossing.

Wat u kunt verwachten

Tussentijds houden we u keurig op de hoogte. Zo bellen we u om te laten weten binnen hoeveel tijd u hulp kunt verwachten. Over het algemeen is er binnen 6 uur iemand ter plaatse om uw truck te repareren of weg te slepen. Maar het uitgangspunt is altijd: zo snel mogelijk. Wordt uw truck weggesleept en blijkt dat een onderdeel wat langer op zich laat wachten? Dan bekijken we voor u de mogelijkheden tot vervangend vervoer. Een eventuele verrekening vindt achteraf plaats via uw eigen DAF-dealer, zodat u snel weer de weg op kunt.

Neem contact op voor vragen en advies

Door uw truck goed te onderhouden, verkleint u de kans op pech. Preventief onderhoud aan bijvoorbeeld het koelsysteem en de luchtcirculatie voorkomt onnodig stilstaan. Wilt u hier graag meer informatie over of heeft u nog vragen over de International Truck Service? Ook voor algemene vragen staan wij 24/7 voor u klaar. Klik hier voor meer informatie over ITS.

 

5 Redenen om voor een DAF-dealer te kiezen


Vind uw DAF-dealer

BETTER SERVICE BETTER DAF