Wat doet uw dealer met de ingeleverde truck?
Wanneer u uw truck heeft afgeleverd voor periodiek onderhoud of reparatie, bent u natuurlijk benieuwd naar de bevindingen. Wat zullen ze tegenkomen? En wat zijn de bijkomende kosten? Gedurende het proces houdt de dealer u netjes op de hoogte.
De situatie in kaart brengen
Wanneer uw truck in de werkplaats is afgeleverd, wordt allereerst de situatie in kaart gebracht. Opvallende zaken die mogelijk een hoge kostenpost met zich meebrengen worden meteen met u besproken. De kosten mogen achteraf namelijk geen verrassing zijn.

Het uitgangspunt: snel weer de weg op
Bij DAF realiseren we ons als geen ander dat het zaak is om uw truck weer zo snel mogelijk veilig de weg op te krijgen. Het is immers uw broodwinning! Dit vormt dan ook het uitgangspunt van uw DAF-dealer. Mocht een reparatie toch meer tijd in beslag nemen waardoor uw planning in gevaar komt, dan krijgt u in veel gevallen een service wagen of reservemodel mee. Dit is altijd bespreekbaar.
Alles in overleg
Zoals al eerder gezegd: de kosten mogen achteraf geen verassing zijn, net zoals de duur van het onderhoud. Om die reden wordt het onderhoudsproces in goed overleg met u uitgevoerd. Zodat u altijd precies weet waar u aan toe bent.

Vragen?
Heeft u een vraag over de werkwijze bij uw eigen DAF-dealer? Deze staat u graag te woord.