Download
  • zaterdag 25 september 2021
  • Eindhoven
 

Soepele intake aan de balie van uw DAF-dealer

Wanneer u ons bezoekt voor advies, periodiek onderhoud of een reparatie, staan wij u te woord aan onze ontvangstbalie. Bij uw volgende bezoek is dat nog steeds zo. Maar het gesprek dat onze Service Advisor aan de balie met u heeft, dat verandert. Aangezien we voortdurend streven naar verbetering van de kwaliteit van onze diagnose.

 
intake
 

Dankzij talloze innovaties zijn trucks steeds geavanceerder, schoner, energiezuiniger en veiliger geworden. Tegelijkertijd leveren ze meer en soms complexere klantvragen aan onze ontvangstbalie op. Ook is het precies omschrijven van een mogelijke storing voor veel klanten ingewikkelder geworden.

Diagnostic Assistent zorgt voor uniformiteit
DAF-dealers in verschillende landen hebben modules getest waarmee ze systematisch en eenvoudig vragen en storingsmeldingen aan de balie kunnen registreren. Het resultaat is de nieuwe informatietool: Diagnostic Assistant. Dit hulpmiddel verbetert de communicatie tussen u en de Service Advisor van uw DAF-dealer. Dit verbetert op zijn beurt de coördinatie met de werkplaats, evenals de kwaliteit van de diagnose en reparaties.

Andere intake, betere service
Het kan dus even wennen zijn wanneer u ons de volgende keer bezoekt. Onze Service Advisor loopt met u, stap voor stap, de nieuwe intakeprocedure door. Het voordeel is dat u meteen duidelijkheid krijgt over de uit te voeren werkzaamheden, planning en kosten. Die transparantie vinden wij belangrijk. Bovendien krijgt u straks in heel Europa, bij alle 850 DAF-dealers, met dezelfde klantvriendelijke werkwijze te maken. Want dat is de kracht van ons dealernetwerk. Graag tot binnenkort!


͏