
Heeft u een vraag? We helpen u graag.
Van aanmelden tot inwisselen van NEXT Punten — op deze pagina vindt u duidelijke antwoorden op veelgestelde vragen. Toch nog hulp nodig? Uw DAF Dealer staat altijd voor u klaar.
Aanmelden
-
Waarom zou ik deelnemen aan het NEXT Customer programma?
Neem deel aan het NEXT Customer programma en profiteer van de voordelen, telkens wanneer u online onderdelen bestelt. Verdien NEXT Punten, geniet van persoonlijke aanbiedingen, ontvang DAF Voertuigupgrades en blijf up-to-date met exclusieve inzichten, gratis en voor niets.
-
Zijn er kosten verbonden aan deelname?
Geen kosten. Deelname aan NEXT is volledig gratis en u verdient beloningen vanaf uw allereerste online bestelling van onderdelen.
-
Ik nam deel aan het MAX programma. Ben ik automatisch ingeschreven?
Ja! Als u een MAX Card had of het tijdschrift Parts & Service ontving, neemt u al deel aan het NEXT Customer programma. U hoeft zich niet opnieuw te registreren.
-
Wanneer kom ik in aanmerking voor de welkomstpunten?
U ontvangt 5000 welkomstpunten zodra uw nieuwe DAF Webshop account is bevestigd door uw dealer.
-
Moet ik me afzonderlijk aanmelden als ik met meerdere dealers shop?
Niet als ze deel uitmaken van dezelfde dealergroep. Voor verschillende groepen is een eenmalige aanmelding per dealergroep nodig om met elke dealergroep te kunnen profiteren van de voordelen.
-
Heb ik een DAF Webshop account nodig om deel te nemen?
Ja, wel om NEXT Punten te verdienen en in te wisselen. Maar ook zonder account ontvangt u ons tijdschrift Parts & Service, gratis DAF Voertuigupgrades en nieuwsbrieven.
NEXT Punten
-
Hoe verdien ik NEXT Punten?
Bestel in de DAF Webshop en u verdient automatisch NEXT Punten bij elke aankoop van onderdelen. U kunt de punten inwisselen voor kortingen op uw winkelmandje of voor DAF Merchandise.
-
Waar kan ik mijn puntensaldo zien?
Log in bij uw DAF Webshop account. Uw puntensaldo vindt u op het dashboard van uw account onder ‘punten en beloningen'.
-
Wanneer wordt mijn puntensaldo bijgewerkt?
De verdiende punten bevinden zich in uw winkelmandje en worden direct na elke bestelling in de DAF Webshop bij uw saldo opgeteld. U hoeft zelf niets te doen.
-
Is er een maximumaantal NEXT Punten dat ik kan verdienen?
Ja, er is een jaarlijkse limiet. U krijgt bericht wanneer u het maximumaantal heeft bereikt.
-
Hoe wordt de waarde van de NEXT Punten berekend?
NEXT Punten worden gebaseerd op het totaalbedrag van de factuur na alle kortingen en aanbiedingen.
-
Wat kan ik doen met mijn NEXT Punten?
U kunt punten inwisselen voor kortingen op de onderdelen in uw winkelmandje of voor beloningen uit de DAF Merchandise Store. Het is een slimme manier om meer te halen uit elke bestelling.
-
Wanneer vervallen NEXT Punten?
Uw NEXT Punten zijn 12 maanden geldig vanaf de datum van elke bestelling. U kunt op het dashboard van uw DAF Webshop account zien of er punten dreigen te vervallen.
-
Kan ik ook NEXT Punten verdienen bij aankoop van onderdelen in de werkplaats?
Nee, u kunt alleen NEXT Punten verdienen op onderdelen die rechtstreeks via de DAF Webshop zijn gekocht.
-
Moet ik de punten apart activeren, zoals bij Merchandise Punten?
Nee! NEXT Punten staan klaar voor gebruik in uw DAF Webshop account. U hoeft niets te doen.
-
Hoe werken de vouchers in het winkelmandje?
Wanneer u voldoende NEXT Punten heeft, zijn er in de DAF Webshop meerdere voucheropties beschikbaar in het winkelmandje bij het afrekenen. Om een voucher te kunnen gebruiken, moet het totaal van de bestelling ten minste vier keer de waarde van de voucher bedragen. U verdient nog steeds NEXT Punten over het totaalbedrag nadat de korting is toegepast.
-
Zijn er verzendkosten verbonden aan DAF Merchandise?
Gratis verzending voor bestellingen boven €50 (Benelux) of €95 (EU). Bij lagere bedragen liggen de verzendkosten tussen €8,50 en €60.
-
Wat is de levertijd van artikelen uit de DAF Merchandise Store?
Alle bestellingen die zijn geplaatst voor 15:00 uur worden dezelfde dag naar het opgegeven adres verzonden. Bestellingen die na 15:00 uur binnenkomen, worden de daarop volgende werkdag verwerkt. De verzendtijd varieert per land en ligt tussen één en vijf dagen. Voor landen waar inklaring door de douane is vereist, kan de levertijd één tot tien dagen langer zijn.
-
Een van mijn bestellingen in de DAF Webshop is een nabestelling. Krijg ik voor deze nabestelling ook NEXT Punten?
U ontvangt zoals gewoonlijk NEXT Punten voor uw bestelling. De punten worden niet later dan twee weken nadat uw nabestelling is verzonden bijgeschreven.
-
Hoe retourneer ik een artikel uit de DAF Merchandise Store?
a. Neem contact op met het DAF Merchandise Support-team. U kunt een artikel binnen acht werkdagen na ontvangst van de bestelling ruilen en retourneren.
b. Alle geretourneerde producten moeten in hun originele, ongeopende verpakking worden ontvangen, onbeschadigd en op de juiste wijze verpakt voor verzending. De producten moeten opnieuw kunnen worden verkocht.
c. Producten moeten samen met de originele factuur, pakbon en retourmelding worden geretourneerd.
d. Er worden reparatie- of vervangingskosten in rekening gebracht als producten zijn beschadigd of ontbreken. Dit kan van invloed zijn op het bedrag van de terugbetaling. -
Een artikel in mijn bestelling is defect of beschadigd. Krijg ik mijn NEXT Punten terug?
Neem binnen acht werkdagen contact op met het DAF Merchandise Support team op dafshop.com; retourmogelijkheden worden per geval beoordeeld.
DAF Merchandise Support
Delftweg 104b
3043 NA Rotterdam
NederlandTelefoon: +31 (0) 10 208 08 08
Fax: +31 (0) 10 208 08 09
E-mail: info@dafshop.comAls u hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met het DAF Merchandise Support-team.
-
Ik heb een vraag waarop ik hier geen antwoord heb gevonden. Waar moet ik zijn?
Heeft u vragen over uw bestelling, levering, factuur, status van uw bestelling, retourzending of heeft u op een andere manier hulp nodig? Neem gerust contact met ons op.
DAF Merchandise Support
Delftweg 104b
3043 NA Rotterdam
NederlandTelefoon: +31 (0) 10 208 08 08
Fax: +31 (0) 10 208 08 09
E-mail: info@dafshop.comAls u hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met het DAF Merchandise Support-team.
Heeft u een vraag over de inhoud of de voorwaarden van de campagne? Neem contact op via daf.ecommerce@daftrucks.com.
NEXT Deals
-
Wat is een NEXT Deal?
NEXT Deals zijn persoonlijke, aan tijd gebonden aanbiedingen voor DAF en TRP onderdelen. Deze aanbiedingen zijn gemarkeerd in de DAF Webshop.
-
Wanneer kom ik in aanmerking voor NEXT Deals?
Zodra uw DAF Webshop account is bevestigd, ziet u automatisch de beschikbare aanbiedingen.
-
Wanneer kan ik de nieuwe NEXT Deals zien?
NEXT Deals worden elk kwartaal vernieuwd, maar er kunnen vaker nieuwe aanbiedingen voorkomen. U vindt ze in uw DAF Webshop en krijgt een e-mail als er nieuwe aanbiedingen zijn.
-
Waar kan ik de NEXT Deals vinden?
In uw DAF Webshop account, duidelijk gemarkeerd in de onderdelencatalogus en op het dashboard van uw account.
Blijf op de hoogte & Algemene ondersteuning
-
Het tijdschrift Parts & Service niet ontvangen?
Neem contact op met uw dealer om uw gegevens te controleren en op de verzendlijst te worden geplaatst.
-
Waar kan ik me aanmelden voor de DAF Voertuigupgrades?
U kunt altijd de beschikbare upgrades bekijken bij DAF Voertuigupgrades. Binnenkort krijgt u ook meldingen van upgrades, gebaseerd op uw activiteiten op de DAF Webshop.
-
Waar kan ik mijn contactgegevens aanpassen?
Log in op uw DAF Webshop account en ga naar het dashboard van uw account om contactgegevens en voorkeuren te wijzigen.
-
Ik heb een vraag waarop ik hier geen antwoord heb gevonden. Waar moet ik zijn?
Neem contact op met uw DAF Dealer of stuur een e-mail naar ecommerce@daftrucks.com, we helpen u graag.