PACCAR-Parts-NEXT-DEALS-1920x1080_LOGO
 

Heeft u een vraag? We helpen u graag.

Van aanmelden tot inwisselen van NEXT Punten — op deze pagina vindt u duidelijke antwoorden op veelgestelde vragen. Toch nog hulp nodig? Uw DAF Dealer staat altijd voor u klaar.

 

Aanmelden

NEXT Punten

  • Wat is de levertijd van artikelen uit de DAF Merchandise Store?

    Alle bestellingen die zijn geplaatst voor 15:00 uur worden dezelfde dag naar het opgegeven adres verzonden. Bestellingen die na 15:00 uur binnenkomen, worden de daarop volgende werkdag verwerkt. De verzendtijd varieert per land en ligt tussen één en vijf dagen. Voor landen waar inklaring door de douane is vereist, kan de levertijd één tot tien dagen langer zijn.


  • Een van mijn bestellingen in de DAF Webshop is een nabestelling. Krijg ik voor deze nabestelling ook NEXT Punten?

    U ontvangt zoals gewoonlijk NEXT Punten voor uw bestelling. De punten worden niet later dan twee weken nadat uw nabestelling is verzonden bijgeschreven.

  • Hoe retourneer ik een artikel uit de DAF Merchandise Store?

    a. Neem contact op met het DAF Merchandise Support-team. U kunt een artikel binnen acht werkdagen na ontvangst van de bestelling ruilen en retourneren.
    b. Alle geretourneerde producten moeten in hun originele, ongeopende verpakking worden ontvangen, onbeschadigd en op de juiste wijze verpakt voor verzending. De producten moeten opnieuw kunnen worden verkocht.
    c. Producten moeten samen met de originele factuur, pakbon en retourmelding worden geretourneerd.
    d. Er worden reparatie- of vervangingskosten in rekening gebracht als producten zijn beschadigd of ontbreken. Dit kan van invloed zijn op het bedrag van de terugbetaling.

  • Een artikel in mijn bestelling is defect of beschadigd. Krijg ik mijn NEXT Punten terug?

    Neem binnen acht werkdagen contact op met het DAF Merchandise Support team op dafshop.com; retourmogelijkheden worden per geval beoordeeld.

    DAF Merchandise Support
    Delftweg 104b
    3043 NA Rotterdam
    Nederland

    Telefoon: +31 (0) 10 208 08 08
    Fax: +31 (0) 10 208 08 09
    E-mail: info@dafshop.com

    Als u hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met het DAF Merchandise Support-team.

  • Ik heb een vraag waarop ik hier geen antwoord heb gevonden. Waar moet ik zijn?

    Heeft u vragen over uw bestelling, levering, factuur, status van uw bestelling, retourzending of heeft u op een andere manier hulp nodig? Neem gerust contact met ons op.

    DAF Merchandise Support
    Delftweg 104b
    3043 NA Rotterdam
    Nederland

    Telefoon: +31 (0) 10 208 08 08
    Fax: +31 (0) 10 208 08 09
    E-mail: info@dafshop.com

    Als u hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met het DAF Merchandise Support-team.

    Heeft u een vraag over de inhoud of de voorwaarden van de campagne? Neem contact op via daf.ecommerce@daftrucks.com.

     

NEXT Deals

Blijf op de hoogte & Algemene ondersteuning