Heeft u een vraag? We helpen u graag.
Van aanmelden tot inwisselen van NEXT Punten — op deze pagina vindt u duidelijke antwoorden op veelgestelde vragen. Toch nog hulp nodig? Uw DAF Dealer staat altijd voor u klaar.
Aanmelden
-
Waarom zou ik deelnemen aan het NEXT Customer programma?
Neem deel aan het NEXT Customer programma en profiteer van de voordelen, telkens wanneer u online onderdelen bestelt. Verdien NEXT Punten, geniet van persoonlijke aanbiedingen, ontvang meldingen over DAF Voertuigupgrades en blijf up-to-date met exclusieve inzichten, gratis en voor niets.
-
Zijn er kosten verbonden aan deelname?
Geen kosten. Deelname aan NEXT is volledig gratis en u verdient beloningen vanaf uw allereerste online bestelling van onderdelen.
-
Ik nam deel aan het MAX programma. Ben ik automatisch ingeschreven?
Ja! Als u een MAX Card had of het tijdschrift Parts & Service ontving, neemt u al deel aan het NEXT Customer programma. U hoeft zich niet opnieuw te registreren.
-
Wanneer kom ik in aanmerking voor de welkomstpunten?
U ontvangt 5000 welkomstpunten zodra uw nieuwe DAF Onderdelen Webshop account is bevestigd door uw dealer.
-
Hoe vraag ik een DAF Onderdelen Webshop account aan?
Ga naar de registratiepagina van de DAF Onderdelen Webshop en vul het formulier in. Nadat je op de activatielink hebt geklikt, zal je dealer je account beoordelen en bevestigen, zodat je kunt beginnen met winkelen en NEXT Punten kunt verdienen.
-
Moet ik me afzonderlijk aanmelden als ik met meerdere dealers shop?
Niet als ze deel uitmaken van dezelfde dealergroep. Voor verschillende groepen is een eenmalige aanmelding per dealergroep nodig om met elke dealergroep te kunnen profiteren van de voordelen.
-
Heb ik een DAF Onderdelen Webshop account nodig om deel te nemen?
Ja, wel om NEXT Punten te verdienen en in te wisselen. Maar ook zonder account ontvangt u ons tijdschrift Parts & Service, meldingen over DAF Voertuigupgrades en nieuwsbrieven.
NEXT Punten
NEXT Punten Sparen
-
Hoe verdien ik NEXT Punten?
Bestel in de DAF Webshop en verdien automatisch NEXT Punten bij elke aankoop van onderdelen. Wissel ze in voor korting op je winkelmandje of gratis DAF Merchandise.
-
Waar kan ik mijn puntensaldo zien?
Log in bij uw DAF Onderdelen Webshop account. Uw puntensaldo vindt u op het dashboard van uw account onder ‘punten en beloningen'.
-
Wanneer wordt mijn puntensaldo bijgewerkt?
De verdiende punten bevinden zich in uw winkelmandje en worden direct na elke bestelling in de DAF Onderdelen Webshop bij uw saldo opgeteld. U hoeft zelf niets te doen.
-
Is er een maximumaantal NEXT Punten dat ik kan verdienen?
Ja, er is een jaarlijkse limiet. U krijgt bericht wanneer u het maximumaantal heeft bereikt.
-
Hoe wordt de waarde van de NEXT Punten berekend?
NEXT Punten worden gebaseerd op het totaalbedrag van de factuur na alle kortingen en aanbiedingen.
Inwisselen van NEXT Punten:
-
Wat kan ik doen met mijn NEXT Punten?
U kunt punten inwisselen voor kortingen op de onderdelen in uw winkelmandje of voor beloningen uit de DAF Merchandise Store. Het is een slimme manier om meer te halen uit elke bestelling.
-
Wanneer vervallen NEXT Punten?
Uw NEXT Punten zijn 12 maanden geldig vanaf de datum van elke bestelling. U kunt op het dashboard van uw DAF Onderdelen Webshop account zien of er punten dreigen te vervallen.
-
Kan ik ook NEXT Punten verdienen bij aankoop van onderdelen in de werkplaats?
Nee, u kunt alleen NEXT Punten verdienen op onderdelen die rechtstreeks via de DAF Onderdelen Webshop zijn gekocht.
-
Hoe werken de vouchers in het winkelmandje?
Wanneer u voldoende NEXT Punten heeft, zijn er in de DAF Onderdelen Webshop meerdere voucheropties beschikbaar in het winkelmandje bij het afrekenen. Om een voucher te kunnen gebruiken, moet het totaal van de bestelling ten minste vier keer de waarde van de voucher bedragen. U verdient nog steeds NEXT Punten over het totaalbedrag nadat de korting is toegepast.
Merchandise Points voor NEXT:
-
Moet ik de punten apart activeren, zoals bij Merchandise Punten?
Nee! NEXT Punten staan klaar voor gebruik in uw DAF Onderdelen Webshop account. U hoeft niets te doen.
-
Ik kan niet meer inloggen op www.dafshop.com/loyalty?
Dat klopt. www.dafshop.com/loyalty werd gebruikt voor het ondersteunen van het DAF merchandise Puntenprogramma. Dit programma is gestopt met de introductie van NEXT.
-
Wat gebeurt er met de Merchandise Punten die ik eerder heb gespaard?
Deze punten zijn automatisch omgezet in NEXT Punten en zijn terug te vinden in de sectie ‘NEXT punten en beloningen’ in je persoonlijke account.
NEXT Merchandise vouchers
-
Moet ik hetzelfde account gebruiken dat ik voor de Merchandise Punten in dafshop.com/loyalty gebruikte?
Nee, dat is niet nodig. dafshop.com is een andere webshop met een andere login.
-
Ben ik verplicht een account aanmaken op dafshop.com?
Dit is niet verplicht, maar wel handig als je je bestelhistorie wilt bekijken en je verzend-en factuurgegevens wilt opslaan.
-
Wat zijn de opties om een account aan te maken in dafshop.com?
- Gebruik de link die je kunt vinden in de sectie ‘Merchandise Voucher’ in je ‘NEXT Punten en beloningen’ account, waarbij je bent ingelogd met je DAF Onderdelen Webshop account.
- Gebruik het gastaccount proces tijdens het afrekenen in het bestelproces van dafshop.com.
-
Zijn er verzendkosten verbonden aan DAF Merchandise?
Nee! Er worden geen verzend- of importkosten berekend voor het verzenden van DAF merchandise bestellingen.
-
Een van mijn bestellingen in de DAF Onderdelen Webshop is een nabestelling. Krijg ik voor deze nabestelling ook NEXT Punten?
U ontvangt zoals gewoonlijk NEXT Punten voor uw bestelling. De punten worden niet later dan twee weken nadat uw nabestelling is verzonden bijgeschreven.
-
Wat is de levertijd van artikelen uit de DAF Merchandise Store?
Alle bestellingen die zijn geplaatst voor 15:00 uur worden dezelfde dag naar het opgegeven adres verzonden. Bestellingen die na 15:00 uur binnenkomen, worden de daarop volgende werkdag verwerkt. De verzendtijd varieert per land en ligt tussen één en vijf dagen. Voor landen waar inklaring door de douane is vereist, kan de levertijd één tot tien dagen langer zijn.
-
Een artikel in mijn bestelling is defect of beschadigd. Krijg ik mijn NEXT Punten terug?
Neem binnen acht werkdagen contact op met het DAF Merchandise Support team op dafshop.com; retourmogelijkheden worden per geval beoordeeld.
-
Hoe retourneer ik een artikel uit de DAF Merchandise Store?
a. Neem contact op met het DAF Merchandise Support-team (zie onderstaande gegevens). Je kunt een artikel ruilen of retourneren binnen acht werkdagen na ontvangst van de bestelling.
b. Alle geretourneerde producten moeten in de originele, ongeopende verpakking worden ontvangen, onbeschadigd zijn en correct verpakt voor verzending. De producten moeten geschikt zijn voor wederverkoop.
c. Producten moeten worden geretourneerd samen met de originele factuur, paklijst en retourmelding.
d. Reparatie- of vervangingskosten worden in rekening gebracht als de producten beschadigd zijn of ontbreken. Dit kan invloed hebben op het terugbetalingsbedrag. -
Ik heb een vraag waarop ik hier geen antwoord heb gevonden. Waar moet ik zijn?
Heeft u vragen over uw bestelling, levering, factuur, status van uw bestelling, retourzending of heeft u op een andere manier hulp nodig? Neem gerust contact met ons op.
DAF Merchandise Support
Delftweg 104b
3043 NA Rotterdam
NederlandTelefoon: +31 (0) 10 208 08 08
Fax: +31 (0) 10 208 08 09
E-mail: info@dafshop.comAls u hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met het DAF Merchandise Support-team.
Heeft u een vraag over de inhoud of de voorwaarden van de campagne? Neem contact op via daf.ecommerce@daftrucks.com.
NEXT Deals
-
Wat is een NEXT Deal?
NEXT Deals zijn persoonlijke, aan tijd gebonden aanbiedingen voor DAF en TRP onderdelen. Deze aanbiedingen zijn gemarkeerd in de DAF Onderdelen Webshop.
-
Wanneer kom ik in aanmerking voor NEXT Deals?
Zodra uw DAF Onderdelen Webshop account is bevestigd, ziet u automatisch de beschikbare aanbiedingen.
-
Wanneer kan ik de nieuwe NEXT Deals zien?
NEXT Deals worden elk kwartaal vernieuwd, maar er kunnen vaker nieuwe aanbiedingen voorkomen. U vindt ze in uw DAF Onderdelen Webshop en krijgt een e-mail als er nieuwe aanbiedingen zijn.
-
Waar kan ik de NEXT Deals vinden?
In uw DAF Onderdelen Webshop account, duidelijk gemarkeerd in de onderdelencatalogus en op het dashboard van uw account.
Blijf op de hoogte & Algemene ondersteuning
-
Het tijdschrift Parts & Service niet ontvangen?
Neem contact op met uw dealer om uw gegevens te controleren en op de verzendlijst te worden geplaatst.
-
Waar kan ik me aanmelden voor de DAF Voertuigupgrades?
U kunt altijd de beschikbare upgrades bekijken bij DAF Voertuigupgrades. Binnenkort krijgt u ook meldingen van upgrades, gebaseerd op uw activiteiten op de DAF Onderdelen Webshop.
-
Waar kan ik mijn contactgegevens aanpassen?
Log in op uw DAF Onderdelen Webshop account en ga naar het dashboard van uw account om contactgegevens en voorkeuren te wijzigen.
-
Ik heb een vraag waarop ik hier geen antwoord heb gevonden. Waar moet ik zijn?
Neem contact op met uw DAF Dealer of stuur een e-mail naar ecommerce@daftrucks.com, we helpen u graag.